Komunikácia s nami

Ako nás kontaktovať? Help-desk, e-mail, telefón, notifikácie ...

Ako s Vami môžem komunikovať?

Okrem osobnej návšteve v predajni môžu s nami naši zákazníci komunikovať:

  •     CHAT- on-line komunikácia cez naše stránky (tlačidlo vpravo dolu) v pracovné dni v čase 8-17 hod.
  •     ODKAZ - of-line komunikácia cez naše stránky (tlačidlo vpravo dolu) v pracovné dni v čase po 17 hod. alebo počas nepracovných dní
  •     TELEFÓN - na info linke 0850 / 111516 v pracovné dni v čase 8-17 hod.
  •     E-MAIL - eshop@faxcopy.sk

Mimo základnú praciovnú dobu sa snažíme odpovedať na doručené odkazy a e-maily aspoň niekoľko krát denne.

Vytvoril som si na Vašich stránkach objednávku, ale nedostal som žiadne e-mailové potvrdenie

Náš systém automaticky posiela notifikácie (e-mailové potvrdenia) ihneď po vytvorení objednávky. Úspešné vytvorenie objednávky je v prvom rade indikované zobrazení príslušnej správy na monitore Vášho počítača či mobilu bezprostredne po jej ukončení vrátane čísla práve vytvorenej objednávky.

Ak Vám bola na monitore zobrazená správa o vytvorení objednávky a e-mailové potvrdenie nebolo doručené, môže sa jednať o niektorý z nasledovných prípadov:

Nesprávne zadaná e-mailová adresa.

Potvrdenie zasielame na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri vytváraní objednávky. Pokiaľ ste nechtiac urobili v adrese preklep, potvrdenie o objednávke Vám nevieme doručiť. Napíšte nám prosím správu na e-shop@faxcopy.sk a uveďte číslo vytvoenej objednávky (alebo aspoň približný čas jej vytvorenia), objednávku nájdeme a komunikačnú adresu opravíme podľa údajov z e-mailu. 

Označenie našej správa ako REKLAMA alebo SPAM.

Vašu objednávku evidujeme a jej potvrdenie sme odoslali na Váš správny e-mail, ale Váš mailový klient alebo server túto správu zaradil medzi spam alebo reklamné správy. Skontrolujte si prosím vo svojej schránke uvedené priečinky, najmä ak používaze schránku na @gmail.com - správu pravdepodobne nájdete v priečinku „Reklamy“. Označte prosím správu ako „nie je reklama“, ďalšie správy by Vám potom už mali chodiť do hlavného priečinku. Google bohužiaľ často zaraďuje potvrdenia objednávok do uvedeného priečinku a nevieme s tým z našej strany nič urobiť.

Ak Vám nebola na monitore zobrazená správa o vytvorení objednávky, pravdepodobne sa nepodarilo objednávku doviesť až do úspešného konca.

Nedokončená objednávka.

Vytvrenie objednávky sa skladá z dvoch častí

  1. výber položiek do objednávky a ich postupné vkladanie do košíku
  2. uzatvorenie objednávky

Bohužiaľ sa niekedy stane, že zákazník síce vloží objednávku do košíka, ďalej však už nepokračuje uzatvorením objednávky (zadanie svojich osobných údajov) a záverečné záväzné potvrdenie objednávky. Aj v takom prípade je však spravidla objednávka evidovaná ako "nedokončená" a ak ju dokážeme identifikovať, vieme Vám ju "poslať" na dokončenie alebo ju podľa Vašich pokynov rovno dokončiť na našej strane - napíšte nám prosím na eshop@faxcopy.sk, doplôňte aspoň približný čas vytvorenie objednávky a čo sa v objednávke nachádza. Pokiaľ ste použili nejaký zľavový kód alebo voucher, napíšte prosím ich čísla - aj podľa toho vieme objednávku dohľadať. Po identifikácii objednávky ju dohodnutým spôsobom spracujeme.