Originálne darčeky pre každého | Darčekyodsrdca.sk

Hodnotenie produktu

Komentáre

Janka Janková

Nepacilo sa mi, ze obrazok bol zabaleny, teda som si ho nemohla skontrolovat. A chcela som poziadat este o dalsiu sluzbu, ale pristup personalu bol asi taky, ze ich otravujem, tak som odisla do cewe, kde boli velmi ochotni a s ich pracou a pristupom som bola spokojna. Neodporucim vasu predajnu.

Janka Janková

Dobrý deň, mrzí ma, ak ste pri návšteve našej predajne neboli spokojná. V predajni ste si prišli vyzdvihnúť vyrobený fotoobraz. Tento produkt sa vyrába centrálne, do predajne sa zasiela kuriérskou službou v primeranom ochrannom obale a takto sa odovzdáva zákazníkovi, keďže tento ho ďalej transportuje. Nie je ale žiaden problém na želanie obraz v predajni aj vybaviť a odovzdať nezabalený. Samotný obal (fólia) je však priehľadný a dá sa aj cezeň obraz aspoň zbežne skontrolovať. Následne ste žiadali vytlačiť fotografiu, túto službu Vám obsluhujúca predavačka Soňa nevedela poskytnúť, preto Vám povedala, že fotografiu Vám vytlačí grafik. Bol to z jej strany štandardný a v tomto prípade aj správny postup - na tlač fotografií je kvalifikovaný grafik, v tom čase v službe Matej. Nebola to z jej stany neochota či lenivosť, len štandardné posunutie zákazky kolegovi s príslušnou kvalifikáciou. V zmene v predajni pracujú vždy bežní predavači, ktorých úlohou je predaj kancelárskeho sortimentu a obsluha pokladne (popri tom aj výdaj hotových zákaziek a pomoc zákazníkom pri samoobslužných staniciach) a kvalifikovaní grafici, ktorých úlohou je spracovanie grafických zákaziek, kam patrí aj tlač fotografií. Matej v tom čase práve dokončoval zákazku iného zákazníka a popri tom sa snažil už vopred zistiť, čo presne potrebujete (pre prípad, že by to predsa len podľa jeho inštrukcií dokázala vybaviť aj Soňa). Preto sa Vás opýtal, čo presne potrebujete a po Vašom vysvetlení, že tlač fotografie, sa ďalej opýtal na zdroj (skade sa bude tlačiť - mobil, USB, e-mail, ...). Po tejto jeho otázke ste však bez slova z predajne odišli. Ani jeden z pracovníkov predajne si nie je vedomý niečoho, čo mohlo spôsobiť Vašu nespokojnosť, každopádne sa ale za zlý pocit ospravedlňujeme. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.  

Manufactured by: FaxCopy