Zľavové kupóny Zľavomat

Všetko o použití voucherov Zľavomat

Zakúpil som si voucher na stránke Zľavomat, ale neposlali ste mi kód.

Zľavové vouchery predáva prostredníctvom svojej stránky spoločnosť Zľavomat a po spracovaní úhrady automaticky posiela kód voucheru na zadanú e-mailovú adresu. Ak ste po objednaní a zaplatení voucheru s stanovenej lehote podľa spôsobu úhrady nedostali e-mail s kódom, obráťte sa prosím na zákaznícku podporu spoločnosti Zľavomat prostredíctvom e-mailu zlavy@zlavomat.sk, radi Vám pomôžu.

Spoločnosť FaxCopy je výrobcom a dodávateľom produktov, nie však predajcom voucherov, v našej kompetencii je iba na základe uplatnenia  platného kódu vyrobiť a dodať určený produkt.

Mám zakúpený voucher Zľavomat, ale nestihol som si ho uplatniť. Dá sa s tým ešte niečo urobiť?

Pokiaľ je to možné, príslušný produkt Vám vyrobíme a dodáme aj po uplynutí doby platnosti voucheru. Pri zadávaní objednávky však bude nutné použiť odlišný postup, než je uvedený na samotnom vouchery, kontaktujte nás prosím preto na eshop@faxcopy.sk. Nezabudnite prosím uviesť, o aký produkt sa presne jedná a tiež pripojte samotné číslo voucheru.

Zakúpil som si voucher cez Zľavomat, ako mám postupovať pri objednávaní produktu?

Pred začatím zadávania objednávky si pripravte kód zakúpeného voucheru a vhodný obráuzok, fotografiu, prípadne sadu fotografií potrebných na zhotovenie želaného produktu.

Produkty je možné objednať výhodne on-line v našom objednávkovom formulári, presnú adresu nájdete na samotnom voucheri, prípadne ju nôžete podľa zvoleného produktu vyhľadať aj na https://www.darcekyodsrdca.sk/ .

Po zobrazení objednávkového formulára zadajte najskôr počet objednávnaých produktov (zelený rámik), ale v jednom kroku je možné objednať iba produkty úplne identické. Ak chcete objednať viac rôznach produktov, objednávajte ich prosím postupne.

V ďalšom zvoľre režim platby "Voucher ZĽ"AVOMAT" (modrý rámik) a v susednom políčku, ktoré sa sprístupní až po zvolebí uvedeného režimu (červený rámik), zadajte Váš kód a kliknite na overiť (hnedý rámik).

Ak je kód v poriadku, pridá sa do zoznamu a môžete pokračovať buď zadaním ďalšieho kódu (pre viac identických produktov) alebo   už priamo výberom vlastností zvoleného produktu.